Treści, filmy, materiały wideo – podbijają biznes z każdej strony!

Osoby podejmujące decyzje biznesowe uwielbiają wideo online, ponieważ dają im najwięcej informacji w najkrótszym czasie.

Wiele firm i sprzedawców korporacyjnych zdaje sobie sprawę z siły internetowego marketingu wideo. Ponadto przeprowadzono wiele badań na temat marketingu wideo, opublikowano mnóstwo statystyk i artykułów na temat znaczenia:

  • treści wideo

  • filmów online

  • marketingu wideo

Marketing wideo to nie tylko modne marki konsumenckie. Wszyscy lubią wideo. Marketing wideo B2B to doskonały sposób na dotarcie do firm i kadry kierowniczej firm. Oto kilka ważnych faktów dotyczących marketingu wideo B2B.

Po pierwsze, badania pokazują, że młodzi dyrektorzy, gdy dowodzą, zamierzają w dużym stopniu polegać na filmach klasy biznesowej, aby połączyć się ze swoimi zespołami, współpracownikami, dostawcami, klientami i potencjalnymi klientami, a także pomóc swoim firmom w dostarczaniu nowych produktów i usług.

Według tego, 3 na 5 młodych menedżerów twierdzi, że będą bardziej polegać na filmach klasy biznesowej w ciągu najbliższych 5 do 10 lat. To pokazuje, że większość przyszłych liderów widzi obiecującą przyszłość dla wideo w przedsiębiorstwie, w którym pracują i w codziennych operacjach. Nowocześni liderzy są coraz bardziej uzależnieni od technologii, a wideo nie jest wyjątkiem od reguły.

Kolejne pokolenie liderów zdaje sobie sprawę, że korzystanie z wideo czyni je bardziej produktywnymi, pomaga firmom obniżyć koszty, a nawet odgrywa rolę w przyciąganiu najlepszych dostępnych talentów. Rozumieją, dlaczego wideo może być lepsze niż jakakolwiek inna forma komunikacji.

Na pierwszy rzut oka wiele osób może przypuszczać, że marketing wideo jest bardziej przydatny dla firm, które chcą przyciągnąć najmłodsze grupy demograficzne. Istnieje jednak wiele dowodów na to, że ludzie z różnych grup demograficznych wolą wideo. Dzisiaj, coraz więcej kierowników wyższego szczebla używa i udostępnia wideo online.

Treści wideo związane z pracą mogą być potężnym motywatorem dla kadry kierowniczej i mogą pobudzać działania z ich strony. Ogromna część ankietowanych dyrektorów powiedziała, że co najmniej raz w tygodniu oglądają filmy związane z pracą na stronach internetowych związanych z biznesem. Ponadto prawie 60% dyrektorów twierdzi, że woli wideo niż tekst.

Mimo to warto zauważyć, że marketing wideo rozwija się na różnych poziomach. A ponieważ wideo nadal rośnie zarówno w trybie offline, jak i online, nadal będzie zyskiwać na znaczeniu dla kadry kierowniczej i dyrektorów generalnych.

Stąd jesteśmy świadkami ogromnej zmiany w sposobie korzystania z wideo i interakcji z nim, niezależnie od poziomu zarządzania.

Podczas gdy sama sieć jest w trakcie przekształcania wideo, dyrektorzy przekształcają swoje nawyki, aby być bardziej otwarci na wideo – nietekstową sieć – jako wysoce niezawodne i zaufane źródło do gromadzenia i filtrowania informacji biznesowych.

Ponieważ dyrektorzy i dyrektorzy generalni są zazwyczaj głównymi decydentami w każdej firmie, powinno to być świetną wiadomością dla sprzedawców wideo B2B i twórców filmów.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *