Gadżet firmowy na zakończenie szkolenia – jaki wybrać?

Gadżet firmowy na zakończenie szkolenia – jaki wybrać?

30 stycznia 2020 1 By Redakcja

Szkolenia, kursy czy inne formy dokształcania to dobre rozwiązanie w każdej firmie. Zarówno pracodawca, jak i pracownicy mają z tego sporo korzyści. Planując organizację szkolenia, warto brać pod uwagę wiele elementów – lokalizację, tematykę, a także różne dodatkowe gadżety i materiały, którymi zostaną obdarowani uczestnicy wydarzenia.

Osoby, które biorą udział w szkoleniu firmowym, powinny mieć zapewnione przede wszystkim wszelkie materiały edukacyjne, dzięki którym łatwiej będzie im zdobywać dodatkową wiedzę czy utrwalać informacje. Trzeba również zadbać o miłe i eleganckie akcenty, które sprawią, że firma organizująca szkolenie będzie pozytywnie zapamiętana. Przydadzą się eleganckie, oryginalne gadżety, które warto wręczyć wszystkim uczestnikom szkolenia. Będą ciekawą pamiątką, która będzie przypominała o efektywnym i naprawdę ciekawym szkoleniu. Jakie akcesoria i gadżety wybrać, aby faktycznie kojarzyły się z jakością, elegancją i dobrym wizerunkiem marki.

Efektowne i pomysłowe gadżety na szkolenia

Na zakończenie szkolenia możemy uczestnikom wręczyć zestawy prezentów, w których skład wchodzą różne gadżety reklamowe – torby bawełniane z nadrukiem, a w nich kubki, kalendarze, długopisy czy breloczki utrzymane w takiej samej stylistyce i kolorystyce, zgodnej z identyfikacją wizualną marki. Świetnym pomysłem są też karty pamięci i pendrive’y, które mają podwójną funkcję. Z zewnątrz mogą mieć nadruki takie same, jak inne gadżety reklamowe. Natomiast w ich pamięci można na przykład zapisać materiały szkoleniowe lub ważne informacje o firmie. Efektowne i oryginalne gadżety z nadrukiem świetnie się prezentują, a jeśli są przydatne, będą z pewnością mile widziane. Dobrym pomysłem na gadżety reklamowe może być również różnego rodzaju odzież reklamowa – od czapek i koszulek aż po kurtki, bluzy z kapturem czy polary. Aby odzież sprawdziła się jako gadżet reklamowy, powinny być to produkty dobrze zaprojektowane i uszyte z wysokiej jakości materiałów. Firma, której zależy na wizerunku, nie może pozwolić sobie na zamawianie tanich produktów z Chin, które bardzo szybko tracą swój fason, spierają się i przestają wyglądać jak nowe już po pierwszym praniu.

Inwestycja, która daje możliwości

szkolenie tag managerWielu właścicieli firm uważa gadżety reklamowe za zbędny wydatek, który nie ma większego wpływu na rozwój firmy czy przyciąganie nowych klientów. W rzeczywistości jednak takie standardowe formy reklamy nadal mają się dobrze i spełniają swoje zadanie. Oczywiście, warto wybierać nowoczesne gadżety, a nie te, które sprawdzały się jeszcze kilkanaście lat temu. Jeśli chodzi o wydatki – koszty gadżetów reklamowych są dosyć niewielkie w porównaniu do innych kosztów, jakie firma ponosi na co dzień. Jest to więc niezbyt duży wydatek, który może przynieść naprawdę sporo efektów.