Biuro rachunkowe z sukcesem? Dobry marketing i nie trzeba niczego więcej!

Biuro rachunkowe z sukcesem? Dobry marketing i nie trzeba niczego więcej!

29 stycznia 2020 0 By Redakcja

Wiele małych firm wolałoby chodzić po gorących węglach niż myśleć o swojej księgowości, więc marketing firmy księgowej to trudna rzecz. Ale choć mogą nie być efektowne, strategie marketingowe dla firm księgowych są kluczowe.

Jest to przestrzeń konkurencyjna, co oznacza, że marketing firmy księgowej jest kluczem do pozostania w biznesie, zwłaszcza gdy decyzja o przejściu z jednej firmy do drugiej często sprowadza się do kosztów i niczego więcej. Mówiąc ogólnie, twoja klientela boi się liczb, nie rozumie, co robisz i nie ma pojęcia, czego powinna szukać przy wyborze księgowego. W rezultacie zbyt często wybierają konkretne biuro rachunkowe w oparciu o jeden rozumiany czynnik: cenę.

Wiemy, że rachunkowość jest konkurencyjną działalnością i że większość firm księgowych generuje biznes dzięki poleceniom. Jednak mimo tego należy biuro rachunkowe promować i poważnie podchodzić do wysiłków. Wraz z nadchodzącą nową technologią i pokoleniem tysiąclecia ucierpią osoby i firmy, które:

  • nie są przygotowane na sprzedaż
  • nie są konkurencyjne.

Jeśli jesteś freelancerem lub małą firmą, prawdopodobnie nie będziesz mieć zespołu marketingowego, który pomógłby Ci w zdobyciu praktyki księgowej i wygraniu biznesu. Ale jeśli chcesz rozwiązać ten problem, pomoc jest pod ręką. Poprosiliśmy ekspertów o dostarczenie porad marketingowych dla firm księgowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę na Twoją firmę.

Trzeba mieć plan marketingowy

Może się to wydawać oczywiste, ale jeśli nie masz planu marketingowego, który obejmuje cele, kroki działania i nagrody, Twoje wysiłki marketingowe mogą być dość słabe. Plan ten powinien również zawierać harmonogram twoich działań, a także budżet, na jaki możesz sobie pozwolić.

Każdy indywidualny księgowy i / lub partner musi mieć swój osobisty plan marketingowy – plan marketingowy wyznaczy cele, zidentyfikuje komunikaty marketingowe, określi, jakie strony internetowe lub narzędzia będą używane.

Dbaj o sieć kontaktów

wirtualne biuro WrocławIstnieje wiele możliwości, aby Twoja firma została zauważona za darmo (lub bardzo tanio) na imprezach sieciowych. Nie chodzi jednak tylko o zebranie jak największej liczby wizytówek; kontynuacja jest kluczem. Jeśli jest to szczególnie istotne wydarzenie, możesz również pomyśleć o zaoferowaniu swojej wiedzy specjalistycznej w celu przedstawienia lub przeprowadzenia warsztatów, co jest skutecznym sposobem promowania siebie jako eksperckiej firmy księgowej.

Dysponuj systemem zbliżania się do wydarzeń sieciowych i działań następczych – większość księgowych nie robi tego dobrze.

Użyj treści, aby przekazać swoją wiedzę specjalistyczną

Innym sposobem na pokazanie swojej wiedzy jest tworzenie atrakcyjnych treści. Rachunkowość to skomplikowany temat, w którym dzielenie się wiedzą w łatwy do zrozumienia sposób może wyróżnić Twoją firmę.

Trudno znaleźć dobrze napisane treści – dlatego wyróżnij się, inwestuj w treści, które pomogą docelowym odbiorcom odpowiadać na pytania i wykorzystywać je jako sposób na ustanowienie fundamentów pod przyszłe rozmowy. Przechwytuj adresy e-mail i zacznij stale komunikować się z odbiorcami.

Konsultacja merytoryczna artykułu: https://www.biurorachunkowerr.pl/ .