Pendrivy z nadrukiem – tego konkurencja Ci o nich nie powie!

Pendrivy z nadrukiem – tego konkurencja Ci o nich nie powie!

26 maja 2020 0 By Redakcja

Doświadczone firmy wiedzą, jak uzyskać wyniki ze swoich marketingowych budżetów. Badanie rynku, osobowości kupujących, świadomość marki – to tylko kilka czynników, które mogą pomóc Ci wyprzedzić konkurencję. Warto również wiedzieć, co robi Twoja konkurencja (zwłaszcza jeśli dominują na rynku) i wziąć to pod uwagę. Oto, czego Twoja konkurencja nie powie o używaniu niestandardowych pendrivów reklamowych w swoich ofertach promocyjnych.

Pendrivy reklamowe z logo – trafiają do klientów

Gdy dajesz klientowi coś namacalnego za darmo, z natury chce odwzajemnić ten gest. I badania potwierdzają to pojęcie. Kiedy klienci otrzymując produkt promocyjny, zgłasza się do prowadzenia interesów z tą firmą z powodu prezentu lub planuje nawiązać współpracę z tą firmą w najbliższej przyszłości.

Niestandardowe dyski USB pozyskują uwagę

I to odpowiedni rodzaj uwagi. Na targach niestandardowe urządzenia USB, takie jak pendrivy z logo, które oferuje agencja reklamowa PROMOFLASH są często główną atrakcją, ponieważ wyróżniają się na tle innych promocyjnych produktów takich jak markowe czapki, koszulki, długopisy lub kulki antystresowe. Zobacz, jak konkurencyjne firmy już wykorzystały odrobinę pomysłowości, aby stworzyć takie pendrivy o niestandardowych kształtach, które w wyjątkowy sposób reprezentują ich marki.

Niestandardowe pendrivy z logo

Nawet jeśli użytkownik nie potrzebuje natychmiastowego niestandardowego USB lub po wypełnieniu go informacjami, USB usiądzie na półce, spoczywa w szufladzie lub podróżuje z nim w torbie lub kieszeni. Użytkownik może często go widzieć w ciągu dnia lub tygodnia – co będzie przypominać mu o Twojej marce. Udowodniono, że praktyczne, użyteczne produkty promocyjne, takie jak niestandardowe dyski flash, osiągają lepsze wyniki.

Niestandardowe USB pomagają zwiększyć rozpoznawalność marki

Chcesz, aby więcej osób zapamiętało Twoją markę i wiedziało, co reprezentujesz? Do tego właś nie doprowadzą Cię niestandardowe pendrivy promocyjne. Gdy ludzie często są narażeni na nazwę, logo i hasło Twojej marki, zapamiętują Twoją markę – a kiedy przyjdzie czas na zakup produktu lub usługi, którą oferujesz, wyróżnisz się w ich umysłach.

Promocyjne pendrivy są łatwe do przekazania

Myślisz o użyciu produktu promocyjnego, aby wyprzedzić swoją konkurencję? Zastanów się, w jaki sposób niestandardowy USB może napędzać Twoje wysiłki. Badania wykazały, że kiedy ludzie otrzymują produkt promocyjny, mają większe szanse na jego rozdanie niż na wyrzucenie. Tak więc po tym, jak konsumenci zostaną zetknięci z Twoją marką przez ofiarowany im promocyjny pendrive prawdopodobnie pochwalą się nim w towarzystwie przyjaciela, członka rodziny lub współpracownika, a każdy z nich również będzie wystawiony na Twoją markę.

Teraz wiesz, czego konkurencja nie powie Ci o niestandardowych dyskach flash USB. Możesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu pendriva o unikalnym kształcie lub jego funkcji, odwiedzając stronę wyżej wspomnianej agencji PROMOFLASH lub dzwoniąc do jednego z ich przyjaznych przedstawicieli handlowych. Możesz także dowiedzieć się więcej o tym, co marki robią z innymi dostosowywanymi produktami, takimi jak niestandardowe wkładki douszne i power banki.