Gadżet z logo – zobaczysz, że klient będzie chciał się odwzajemnić!

Gadżet z logo – zobaczysz, że klient będzie chciał się odwzajemnić!

3 listopada 2020 0 By Redakcja

Produkty promocyjne pomagają firmom rozwijać markę i rozwijać się finansowo. Trudno jest jednak śledzić zwrot z inwestycji w gadżety reklamowe, co powstrzymuje wiele małych firm przed włączaniem ich do strategii marketingowej.

Dlaczego warto inwestować w produkty promocyjne?

Badania marketingowe wykazały, że większość decyzji konsumenckich opiera się na pamięci; w zasadzie oznacza to, że kupujesz, ponieważ w jakiś sposób pamiętasz markę. Obecnie konsumenci są zalewani reklamami. Jeśli nie masz budżetu, by trafić reklamą do klientów na różnych urządzeniach i platformach, lub kreatywności, by stworzyć reklamę, która naprawdę wyróżnia się ponad hałasem, prawdopodobnie Twoja firma zostanie zgubiona.

Przedmioty promocyjne współgrają z powszechną tendencją istot ludzkich do poczucia obowiązku odwzajemnienia się (lub odwzajemnienia) otrzymanego prezentu. „Zasada wzajemności” ma zastosowanie do wszystkich rodzajów prezentów, niezależnie od tego, czy jest to przedmiot materialny, dobry uczynek czy akt hojności. Ta zasada została sprawdzona w różnych kulturach – każda osoba podlega impulsowi, by odwdzięczyć się prezentom lub przysługom własnym prezentem lub przysługą. Rozdając upominki reklamowe, zasadniczo szkolisz swoich klientów, potem chcą kupować od Ciebie.

Jak więc możesz wykorzystać produkty promocyjne, aby rozwinąć swój biznes?

Istnieją praktycznie nieograniczone sposoby korzystania z produktów promocyjnych. Mogą być używane samodzielnie lub zintegrowane z innymi mediami. Oto kilka sposobów wykorzystania produktów promocyjnych do wzmocnienia swojej marki.

Prezenty biznesowe

Pokaż, że Twoja firma ceni relacje biznesowe, dając kluczowym klientom, dostawcom i partnerom produkty z logo, z których będą korzystać na co dzień. Jeśli chcesz pójść o krok dalej, dowiedz się, co lubią i zapewnij prezent, który będzie pasował do tego hobby. Na przykład, jeśli Twój największy klient kocha cygara, zapewnij mu pudełko na cygara z logo lub zapalniczkę.

Relacje pracownicze

Badania wykazały, że satysfakcja pracowników jest ściślej związana ze świadczeniami i darmowymi prezentami niż z wynagrodzeniem. Powitaj nowych pracowników za pomocą markowych produktów, których będą używać w pracy podczas programu orientacyjnego, aby wszystko mogło toczyć się dalej!

Komunikacja korporacyjna na targach

Udane targi często zależą od zaangażowania na stoisku. Zaplanuj fizyczne przekazywanie markowych produktów przechodniom lub umieszczanie produktów w łatwo dostępnym miejscu.

Sklepy firmowe

Udostępnianie produktu promocyjnego w sklepie to świetny sposób na budowanie fanów Twojej marki. Przedmioty mogą być dystrybuowane w ramach programu premiowego lub po prostu rozdawane potencjalnym klientom.

Spotkania i prezentacje firmowe

Spotkania są niezbędne przez cały rok, aby zapewnić zespołom informacje o wizji Twojej firmy na bieżąco. Uprzyjemnij spotkania i prezentacje, dostarczając upominki z logo, które można wykorzystać podczas spotkania lub w pracy.

Wydarzenia non-profit

Jeśli Twoja firma przekazuje pieniądze określonym organizacjom non-profit, zrób krok dalej, przekazując przedmioty promocyjne. Organizacje non-profit często tworzą torby z upominkami na imprezy związane ze zbieraniem funduszy, które zawierają mnóstwo promocyjnych przedmiotów.