Co ma duży wpływ na konwersję i sprzedaż leadów? Rozdawanie gadżetów!
2 stycznia 2022Oto kilka rzeczy ważniejszych w biznesie niż bycie zapadającym w pamięć. Im lepiej Twoja marka jest pamiętana przez konsumentów, tym bardziej prawdopodobne jest, że odbiorcy docelowi pomyślą o Tobie, gdy będą potrzebować Twoich produktów i usług. Może to mieć duży wpływ na konwersję i sprzedaż leadów.
Jednym z najlepszych sposobów, aby utkwić w pamięci konsumentów, jest oferowanie im produktów promocyjnych ozdobionych Twoją marką, jak smycze reklamowe. Istnieją jednak dobre i złe sposoby podejścia do nich. Tak więc, aby upewnić się, że zrobiłeś to dobrze, oto, co musisz wiedzieć, jeśli chcesz używać produktów promocyjnych do poprawy marketingu i stymulowania przepływu środków pieniężnych.
Korzyści z produktów promocyjnych
Według badania – 88% wszystkich osób lepiej zapamiętało markę po otrzymaniu od nich produktu promocyjnego. Dla porównania, zazwyczaj potrzeba do siedmiu wyświetleń reklam telewizyjnych, drukowanych lub internetowych, aby ludzie w końcu zapamiętali nazwę Twojej firmy i to, co robisz.
Ten rodzaj szybkiej świadomości marki, na której można polegać w przypadku produktów promocyjnych, natychmiast wzbudza zaufanie klientów. To znacznie ułatwia im decydowanie, z którymi firmami robić interesy, co w świecie, który nieustannie dąży do szybkich i wygodnych rozwiązań, nie jest błahostką.
Zapamiętywanie jest jedną z największych zalet korzystania z produktów promocyjnych, ale nie jest to jedyna. Są również naprawdę opłacalne, dzięki szerokiej gamie dostępnych produktów, które mają znacznie niższy współczynnik kosztu wyświetlenia (CPI) niż, powiedzmy, szeroko zakrojona kampania reklamowa online.
Nie mówiąc już o tym, że motywują do działania konsumentów. W jednym 79% odbiorców stwierdziło, że byliby bardziej skłonni zainwestować w produkty lub usługi firmy po otrzymaniu od nich markowego produktu promocyjnego.
Kilka genialnych sposobów na efektywne wykorzystanie produktów promocyjnych
Twoja firma może wiele zyskać, jeśli dobrze wykorzystasz gadżety reklamowe jako produkty promocyjne. Ale nie możesz po prostu oczekiwać, że wrzucisz nazwę swojej marki na darmowy prezent i mieć nadzieję, że spowoduje to gwałtowny wzrost zysków. Chociaż korzyści płynące z produktów promocyjnych w marketingu są ogromne i spójne, technika jest kluczowa, jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej korzyści.
Aby zmaksymalizować korzyści, których możesz się spodziewać, oto kilka sprytnych wskazówek i prostych sztuczek, o których musisz pamiętać od początku do końca. Zastosuj je w praktyce, gdy utrwalisz swoją strategię, aby jak najlepiej wykorzystać wszystkie produkty promocyjne, które mogą zaoferować Twojej firmie.
Czy wiesz, że ludzie mają tendencję do przechowywania produktów promocyjnych przez około rok? Jednak niektóre są trzymane dłużej niż inne. Tak więc, aby Twoja marka pozostała dłużej w domach ludzi i na ich radarach, ważne jest, aby tworzyć produkty promocyjne, które mają długowieczność.
Ogólnie rzecz biorąc, przedmioty takie jak odzież wierzchnia i parasole są przechowywane najdłużej. A ponieważ są naprawdę przydatne w codziennym życiu, prawdopodobnie będą używane regularnie. To ważne, ponieważ Twoje produkty promocyjne nie odniosą tego samego efektu, jeśli zostaną z tyłu szafy i zapomniane, nawet jeśli właściciel przechowuje je przez kilka lat.