3 psychologiczne sztuczki, które działają na klientów!

Rozpoczęcie nowego biznesu to zarówno ekscytujące, jak i zniechęcające doświadczenie. Typowy przedsiębiorca dąży do celu, jakim jest sukces, ale prawda jest taka, że on lub ona najprawdopodobniej będzie walczyć, aby to osiągnąć. Jeśli uważasz się za przedsiębiorcę, musisz zrozumieć profil psychologiczny swoich klientów, a także to, jak możesz zarządzać swoim stanem psychicznym, a nawet manipulować nim, aby stać się bardziej wydajnym właścicielem firmy.

Poniżej przedstawiamy niektóre ze sposobów, w jaki możesz rozpocząć działalność we właściwy sposób, zagłębiając się w doskonałe sztuczki umysłu, aby zwiększyć szanse na stworzenie rozpoznawalnej na całym świecie marki.

Te sztuczki zyskują na popularności dzięki badaniom naukowym, które się z nimi wiążą. Kiedy połączysz więcej niż jedną z tych metod, masz szansę drastycznie poprawić swoje szanse w tak wielu przeludnionych segmentach przemysłu, z jakimi ma do czynienia dzisiejszy przedsiębiorca.

1. Wykorzystaj kolory swojej marki na swoją korzyść.

Kolor odgrywa ważną rolę w sposobie, w jaki postrzegamy firmy i ich funkcjonalność. Badanie przeprowadzone przez University of Winnipeg wykazało, że od 62 do 90 procent ankietowanych nabywców stwierdziło, że są zainteresowani marką lub jej ofertą, w oparciu o kolory użyte w projekcie marki.

Jak możesz użyć kolorów, aby przekonać klientów, że Twój produkt jest właściwym wyborem? Powinieneś zastanowić się nad rodzajem tworzonego produktu i tym, jak oczekujesz, że klienci poczują, kiedy zobaczą Twoją markę. Dla przykładu marki promujące kreatywność lub produkty zaprojektowane w celu zwiększenia kreatywności stawiają na kolor fioletowy.

2. Łatwe do zrozumienia – skomplikowane tematy.

Jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie odbiorców jest wyjaśnienie procesu lub pomysłu w kategoriach, które praktycznie każdy może zrozumieć. Pomyśl o ostatnim pytaniu na dany temat, sprawdź, co mówią inni ludzie, i znalazłeś kilka artykułów, które sprawiły, że drapałeś się po głowie jeszcze bardziej niż na początku.

Nigdy nie chcesz pozostawiać potencjalnych klientów bardziej zdezorientowanych niż wcześniej. Wykorzystaj moc opowiadania historii w połączeniu z prostym językiem, aby skomplikowane tematy były łatwe do zrozumienia.

Jeśli omawiany temat wymaga wielu cytatów, nie zapomnij przeplatać treści zdjęciami czy grafikami. Jeśli czytelnicy wchodząc na Twoją stronę biznesową uzyskują odpowiedź na swoje pytanie poparte faktami – są bardziej skłonni do konwersji – ponieważ ufają Twojej marce.

3. Zrób wrażenie, używając zdjęć.

Wszyscy słyszeliśmy o tym, że pierwsze wrażenia jest najważniejsze. Ta zasada dotyczy również Twojej firmy! Według badań większość użytkowników decyduje, czy zamierzają pozostać na stronie internetowej w ciągu 50 milisekund! Innymi słowy, musisz pozwolić potencjalnym klientom dokładnie wiedzieć, co robi Twój produkt, gdy wylądują na Twojej stronie.

Kiedy używasz tych sposobów regularnie i z zaangażowaniem będziesz naprawdę dużo bliżej sukcesu w branży, niż mogłoby Ci się wydawać!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *