Ścianka reklamowa i rollup – dlaczego warto z nich skorzystać?
12 grudnia 2019Prowadzenie własnej firmy wiąże się z wieloma działaniami, niekoniecznie skupionymi tylko na rozwijaniu biznesu. Bardzo ważne są również wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Obecnie bowiem nawet najlepszy produkt czy usługa nie obronią się wyłącznie jakością, jeśli potencjalni klienci nie będą wiedzieli o jego istnieniu. Formy reklamy i promocji zawsze powinny być dobierane indywidualnie w zależności od konkretnych potrzeb marketingowych danej firmy.
W dzisiejszych czasach większość właścicieli firm skupia swoje działania reklamowe i promocyjne na obecności w sieci. Internet jest obecnie największym kanałem komunikacyjnym pomiędzy markami a klientami, zarówno aktualnymi, jak i potencjalnymi. Jednak nie oznacza to, że tradycyjne formy reklamy są już zbędne czy nieaktualne. Także one są niezwykle potrzebne i mają wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku marki czy zwiększenie liczby klientów. Reklama zewnętrzna, banery, plakaty, billboardy, rollupy i ścianki reklamowe to materiały, o których również należy pamiętać, jeśli chcemy, aby działania reklamowe były kompleksowe i przynosiły pożądane efekty.
Gdzie przydadzą się ścianki i rollupy?
Dobrej jakości ścianka reklamowa przyda się z pewnością w siedzibie firmy lub przed budynkiem. Będzie dla klientów dodatkową informacją i drogowskazem. Potrzebna będzie również także na wystawach, targach, imprezach branżowych, eventach zarówno danej firmy, jak i partnerów przedsiębiorstwa. Ścianki reklamowe są uzupełnieniem wystroju, a także dostarczają sporo informacji o danej firmie. Nowoczesny roll up również przyda się jako dodatkowa reklama zewnętrzna, która dostarczać będzie wiedzy na temat konkretnej firmy. Wszystkie ścianki i rollupy powinny być świetnie zaprojektowane, najlepiej przez profesjonalnych grafików. Powinny się na nich znajdować podstawowe informacje o firmie, nazwa, logo, hasło przewodnie, a także namiary. Pamiętajmy również, że ścianki czy rollupy to duże powierzchnie, ale nikt nie czyta ich z bliska. Muszą więc być czytelnie wykonane, aby wszystkie elementy były widoczne nawet z daleka. Przy tworzeniu projektu trzeba również pamiętać, aby wszystkie materiały reklamowe pasowały do siebie, były spójne i tworzyły harmonijną całość.
Zadbaj o dobre wykonanie
Elementy reklamy tradycyjnej i zewnętrznej są potrzebne i nie należy ich traktować po macoszemu. Trzeba więc zadbać, by były świetnie zaprojektowane i wykonane. Im wyższa jakość takich materiałów, tym dłużej będą nam służyły w niezmienionym stanie. Nie ma sensu inwestować w najtańsze ścianki czy rollupy, które po jednym sezonie użytkowania są po prostu do wyrzucenia. Im lepszej jakości będą materiały promocyjne, tym dłużej będą służyły w niezmienionym stanie. Trzeba też pamiętać, że jest to jeden z elementów budujących wizerunek firmy. Jeśli rollup będzie kiepskiej jakości, a ścianka będzie się rozpadać już na początku imprezy, raczej nie będzie to działało korzystnie dla budowania pozytywnego wizerunku marki w oczach odbiorców.