Prezenty świąteczne dla pracowników i klientów – to się opłaca!

Prezenty świąteczne dla pracowników i klientów – to się opłaca!

30 września 2020 1 By Redakcja

Każdy lubi być hojny w czasie świąt, ale firmy mogą namacalnie skorzystać na wysyłaniu wspaniałych prezentów dla pracowników podczas zimowych uroczystości. Oto trzy najlepsze powody do hojności w tym sezonie – inne niż tylko bycie miłym!

Zmniejszenie rotacji

Pracownicy, którzy czują się docenieni, pozostają w pracy dłużej. Zaangażowani pracownicy są o 87% mniej skłonni do szukania innej pracy, a prezenty przygotowane w odpowiednim czasie mogą zmniejszyć utratę pracowników o 24%. Wysyłaj spersonalizowane upominki świąteczne, aby dodać do biura ciepłego akcentu i uszczęśliwić pracowników.

Osiągnięcie celów rocznych

Rozrywki związane z świętami utrudniają osiągnięcie celów z czwartego kwartału, ale motywowanie pracowników prezentem daje im morale potrzebne do wykonania zadań pod koniec roku. Firmy, które to robią, regularnie zgłaszają prawie 80% skuteczność w realizacji swoich celów.

Większy zysk

Zadowoleni pracownicy to zadowoleni klienci. Wręczanie pracownikom imponujących prezentów poprawi ich humor, pomagając im zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie, nawet w stresujących chwilach. Zmotywuje ich to do zamykania sprzedaży i przekonywania klientów, zwiększając marżę zysku.

A co z prezentami dla klientów?

Wiele firm zastanawia się, czy wysyłanie prezentów swoim klientom jest właściwe, inni zastanawiają się, czy to strata czasu. Faktem jest, że wysyłanie prezentów jest nie tylko właściwe, ale wręcz ważne. Oto kilka sposobów, w jakie taka hojność wobec klientów pozytywnie wpływa na wynik finansowy, a samych inspiracji prezentowych szukaj na Fabulosa.pl – znajdziesz tam kosze upominkowe idealnie nadające się do tej okazji, ale i wiele innych.

Branding, Branding, Branding

Na targach w 2019 r. Prawie 63% obecnych przyznało, że otrzymało upominek promocyjny, a aż 72% pamiętało, kto im go podarował. Wskazówka dla profesjonalistów: Wydrukuj swoje logo na karcie podarunkowej, włóż ją do kosza upominkowego i wyślij gustowny prezent, który spodoba się Twojemu klientowi, zamiast firmowego prezentu z logo firmy.

Twórz powiązania sieć kontaktów

Wraz z rozwojem firm internetowych wielu klientów narzeka na brak osobistego kontaktu. Ponadto mniej firm wysyła naprawdę przemyślane prezenty klientom VIP, jeśli w ogóle wysyłają prezenty. Kiedy Twoja firma wysyła imponujący, przemyślany prezent, klienci poczują, że wyszedłeś poza granic, skojarzą Twoją markę z pozytywnymi uczuciami i będą Cię pamiętać jeszcze dłużej.

Zwiększ liczbę powracających Klientów

Klienci, którzy Cię pamiętają, pamiętają Cię, gdy będą gotowi do ponownego zakupu. Badania pokazują, że klienci, którzy otrzymali prezenty, nie tylko szybciej dokonują ponownego zamówienia, ale także częściej zamawiają.

Zadowoleni klienci wydają więcej

Poczucie znajomości i pozytywne wspomnienia sprawiają, że klienci chętniej otwierają portfele, a nawet zwiększają budżet podczas zakupów. Klient może wyznaczyć cenę docelową, ale robiąc zakupy w znanej firmie często zdarza się, że wygodny i zaangażowany klient zwiększa swój limit wydatków nawet o 10%.