Instagram w e-commerce: dlaczego różnorodność ma znaczenie?
4 lipca 2020Chcesz sprzedawać więcej produktów i zarabiać więcej na swoim biznesie e-commerce? Marketing na Instagramie może pomóc! Jako firma zajmująca się handlem elektronicznym możesz używać Instagrama do prezentowania swoich produktów, odpowiadania na pytania dotyczące Twojej firmy i zachęcania ludzi do zakupu.
Jak więc najlepiej wykorzystać Instagram, aby uzyskać więcej konwersji dla swojej firmy?
Na tej stronie podamy kilka wskazówek, które pomogą Twojej firmie e-commerce w pełni wykorzystać możliwości konta na Instagramie. Jeśli chcesz stworzyć niestandardowy plan marketingowy na Instagramie dla swojej firmy e-commerce, zajrzyj tutaj na opisy na instagram i uzyskaj więcej informacji.
Publikuj różnorodne treści
Twoje treści są sercem Twojej kampanii marketingowej na Instagramie. To właśnie zobaczą ludzie, przewijając swój kanał na Instagramie. Chcesz tworzyć treści, które przyciągną ich uwagę i zachęcą do sprawdzenia Twojego posta.
Instagram umożliwia publikowanie zdjęć i filmów. Chociaż wiele firm woli publikować zdjęcia, wspaniale jest od czasu do czasu publikować filmy, aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Filmy świetnie nadają się do przyciągania uwagi widzów, gdy przewijają swój kanał.
Chcesz, aby Twoi obserwatorzy byli zaangażowani, dlatego ważne jest, aby publikować różne rodzaje treści. Ważne jest, aby nie publikować wielokrotnie tego samego rodzaju treści. Twoja publiczność skończy przewijanie tuż obok Twoich postów. Na przykład możesz publikować zdjęcia swoich produktów, personelu, wydarzeń i nie tylko. To świetny sposób na zaangażowanie obserwujących i zainteresowanie ich Twoją marką.
Instagram to świetna platforma do publikowania różnorodnych informacji. Wiele firm będzie używać Instagrama do promowania zdjęć osób korzystających z ich produktów. To świetny sposób, aby pokazać ludziom, jak ludzie używają Twoich produktów i co o nich myślą.
Jeśli chcesz udostępnić jeszcze więcej zdjęć i filmów, możesz skorzystać z funkcji historii na Instagramie. Dzięki temu ludzie mogą przeglądać historię i oglądać różne zdjęcia i filmy. Możesz także użyć tej funkcji, aby reklamować się między historiami ludzi.
Wiele firm publikuje ponownie zdjęcia swoich produktów zrobione przez inne osoby. Daje to ludziom autentyczne wrażenia z Twoich produktów i może pomóc im skłonić ich do zakupu.
Ta zawartość generowana przez użytkowników jest doskonałym dodatkiem do Twojej kampanii. Jest to bezpłatna reklama Twojej kampanii i generuje szum wokół Twojej marki. To świetny sposób, aby zaangażować ludzi w kampanię i porozmawiać o Twojej marce. Filmy to także świetna okazja dla Twojej firmy. Jeśli masz nowy produkt, możesz użyć wideo, aby promować ten produkt i pokazać ludziom, jak to działa. Filmy bardzo skutecznie pomagają ludziom w konwersji, ponieważ mogą zobaczyć produkt w akcji.
Podczas publikowania różnorodnych treści ważne jest, aby zachować równowagę. Chcesz utrzymać zaangażowanie użytkowników, dlatego ważne jest, aby publikować treści, które przyciągną ich uwagę.