SEO – usługa dodatkowa czy podstawa marketingu?

SEO – usługa dodatkowa czy podstawa marketingu?

11 maja 2021 0 By Redakcja

Kim jest specjalista ds. SEO? Bycie specjalistą ds. SEO wymaga umiejętności z szeregu dziedzin cyfrowych, w tym takich rzeczy, jak komunikowanie się i psychologia klienta, doświadczenie użytkownika, optymalizacja współczynnika konwersji, marketing treści i copywriting, tworzenie stron internetowych i techniczna wydajność sieci, badania i audyt, rozległe doświadczenie Google i analiza tego wszystkiego.

SEO. To nie jest usługa dodatkowa – to podstawa!

Zobaczysz wielu specjalistów i agencji ds. Marketingu cyfrowego i świetnie – często oferują one SEO jako usługę „dodatkową”, która pomoże Ci uporządkować witrynę. Ale jest wiele osób, które dodają te trzy małe litery do swoich usług online nie są najlepszym wyborem, a jedyne, co otrzymujesz, to pomoc w dodawaniu nagłówków, tagów graficznych i meta opisów w Twojej witrynie. Dużo więcej mogą Ci zapewnić profesjonaliści, którzy całą swoją uwagę skupiają właśnie na SEO jak https://www.seochess.pl.

SEO to potężne narzędzie, które wykracza daleko poza opisy produktów i zawartość witryny (chociaż zdecydowanie jest ich częścią). Może radykalnie zwiększyć sprzedaż, jednocześnie zmniejszając ogólne koszty marketingowe… Dlatego chcesz współpracować ze specjalistą!

Co to jest optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek?

Search Engine Optimization (SEO) to umiejętność zwiększania widoczności treści w Internecie. Niezależnie od tego, czy jest to Google (i inne wyszukiwarki), Etsy, Pinterest czy YouTube, SEO jest podstawą pomagania potencjalnym klientom w znajdowaniu Twoich produktów.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek składa się z kilku części składowych

Techniczne pozycjonowanie stron internetowych – analizuje „silnik” Twojej witryny i to, jak wszystko działa, gdy odwiedzają ją boty wyszukiwarek, a także elementy doświadczenia użytkownika, takie jak:

  • czas ładowania witryny

  • bezpieczeństwo.

Pozycjonowanie sklepów internetowychSEO na stronie – dotyczy treści Twojej witryny, upewniając się, że jest ona odpowiednia dla Twojego idealnego klienta, ma dobrą strukturę i jest wysokiej jakości. Chodzi o treść, która pojawia się w wyszukiwarce i przyciąga potencjalnych klientów do Twojej witryny, strategicznie zaprojektowana pod kątem pozycji Twoich kluczowych słów kluczowych.

Pozycjonowanie poza stroną – analizuje istnienie Twojej marki w odniesieniu do innych witryn w internecie i zawiera elementy cyfrowego PR. Zasady SEO dotyczą Twojej strony internetowej, Twojego profilu na Pinterest, Twojego sklepu Etsy i Twojego kanału YouTube.

To podstawowa dyscyplina łącząca internet. Warto w to zainwestować, niezależnie od tego, czy chcesz się nauczyć, jak wdrożyć to samodzielnie, czy też chcesz, aby ktoś inny zaimplementował to za Ciebie.

Podsumowując, SEO to proces zwiększania widoczności witryny lub sklepu internetowego dla klientów, którzy próbują znaleźć coś w wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing, YouTube i Pinterest. Jest to organiczna (lub naturalna i bezpłatna) część cyfrowej przestrzeni marketingowej zwanej „marketingiem w wyszukiwarkach”, która obejmuje również płatny marketing, taki jak reklamy Google AdWords czy Pinterest.

Materiał Opracowany z Seochess.pl